Назва: Інформатика 2 клас (за підручником О.В. Коршунової). Нова програма (Серія "Мій конспект")
Автор: І.В. Табарчук
Видавництво: Основа
Рік видання: 2014
Кількість сторінок: 79
Формат файлу: .pdf
Розмір файлу: 4.54 mb
Мова: українська
Видання «Мій конспект» — це нова серія посібників, які ставлять на меті надати допомогу вчителеві в підготовці до уроку. Даний посібник висвітлює питання підготовки до уроків нового предмету у 2 класі — «Сходинки до інформатики». Автор пропонує базову основу, використовуючи яку, кожен учитель може створити власний конспект уроку.
Посібник розрахований на вчителів загальноосвітніх закладів, які працюють у 2 класі за новою навчальною програмою «Сходинки до інформатики» для учнів 2–4 класів за підручником Коршунової О. В.
Зміст
Передмова
Орієнтовне календарно-тематичне планування
Комп’ютери та їх застосування
Урок № 1. Введення в предмет. Перший раз у комп’ютерному класі. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі
Урок № 2. Комп’ютери та їх застосування. Комп’ютер-помічник
Урок № 3. Сучасні комп’ютери та пристрої в житті людини
Урок № 4. З чого складається комп’ютер. Основні складові
Урок № 5. Поняття про комп’ютерну програму
Урок № 6. Види комп’ютерних програм
Урок № 7. Підготовка комп’ютера до роботи. Коректне завершення роботи з комп’ютером
Урок № 8. Робочий стіл та його об’єкти. Запуск програм на виконання з Робочого столу
Урок № 9. Клавіатура комп’ютера
Урок № 10. Введення тексту з клавіатури
Урок № 11. Клавіатура комп’ютера. Робота з клавіатурним тренажером
Урок № 12. Перевірка знань з теми. Робота з програмами на розвиток логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею та клавіатурою
Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси
Урок № 13. Поняття про повідомлення та інформацію. Сприйняття людиною повідомлень
Урок № 14. Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень
Урок № 15. Різні пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями. Робота з розвивальними програмами
Урок № 16. Короткі історичні відомості (від абака до нетбука)
Урок № 17. Людина у світі інформації. Робота з розвивальними програмами
Алгоритми і виконавці
Урок № 18. Спонукальні речення. Ознайомлення з поняттям команди. Команди та виконавці
Урок № 19. Ознайомлення з поняттям алгоритму
Урок № 20. Виконавці алгоритмів. Складання алгоритмів для різних виконавців
Урок № 21. Алгоритми в нашому житті
Об’єкти. Графічний редактор
Урок № 22. Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей
Урок № 23. Об’єкти. Їх властивості та значення
Урок № 24. Інформаційні об’єкти. Робота в графічному редакторі Paint зі створення інформаційних об’єктів
Урок № 25. Різнокольоровий світ — робота з кольорами у графічному редакторі Paint
Урок № 26. Робота у графічному редакторі Paint: малювання олівцем та пензликом
Урок № 27. Створення графічних примітивів та їх налаштування у графічному редакторі Paint
Урок № 28. Додавання тексту до зображення у графічному редакторі Paint
Урок № 29. Секрети рисування. Комбінування об’єктів, створення зображень
Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів
Урок № 30. Правила роботи з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення шкільних предметів. Робота з програмами підтримки української мови
Урок № 31. Робота з комп’ютерними програмами підтримки уроків мистецтва
Урок № 32. Робота з комп’ютерними програмами підтримки вивчення логіки
Урок № 33. Робота з комп’ютерними програмами підтримки уроків іноземної мови
Урок № 34. Повторення вивченого у 2-му класі
Урок № 35. Повторення вивченого у 2-му класі
Додатки
Література
Содержание на русском языке
Предисловие
Ориентировочное календарно-тематическое планирование
Компьютеры и их применение
Урок № 1. Введение в предмет. Первый раз в компьютерном классе. Правила поведения
и безопасности жизнедеятельности (БП) в компьютерном классе
Урок № 2. Компьютеры и их применение. Компьютер-помощник
Урок № 3. Современные компьютеры и устройства в жизни человека
Урок № 4. Из чего состоит компьютер. Основные составляющие
Урок № 5. Понятие о компьютерной программе
Урок № 6. Виды компьютерных программ
Урок № 7. Подготовка компьютера к работе. Корректное завершение работы с компьютером
Урок № 8. Рабочий стол и его объекты. Запуск программ на выполнение с Рабочего стола
Урок № 9. Клавиатура компьютера
Урок № 10. Ввод текста с клавиатуры
Урок № 11. Клавиатура компьютера. Работа с клавиатурным тренажером
Урок № 12. Проверка знаний по теме. Работа с программами на развитие логического мышления и отработка навыков работы с мышью и клавиатурой
Понятие о сообщении, информацию и информационные процессы
Урок № 13. Понятие о сообщении и информацию. Восприятие человеком сообщени
Урок № 14. Информационные процессы: получение, хранение, обработку и передачи сообщений
Урок № 15. Различные устройства, используемые для работы с сообщениями. Работа с развивающими программами
Урок № 16. Краткие исторические сведения (от абака до нетбука)
Урок № 17. Человек в мире информации. Работа с развивающими программами
Алгоритмы и исполнители
Урок № 18. Побудительные предложения. Знакомство с понятием команды. Команды и исполнители
Урок № 19. Знакомство с понятием алгоритма
Урок № 20. Исполнители алгоритмов. Составление алгоритмов для различных исполнителей
Урок № 21. Алгоритмы в нашей жизни
Объекты. Графический редактор
Урок № 22. Объекты. Свойства объектов, значения свойств
Урок № 23. Объекты. Их свойства и значения
Урок № 24. Информационные объекты. Работа в графическом редакторе Paint по созданию информационных объектов
Урок № 25. Разноцветный мир - работа с цветом в графическом редакторе Paint
Урок № 26. Работа в графическом редакторе Paint: рисования карандашом и кисточкой
Урок № 27. Создание графических примитивов и их настройки в графическом редакторе Paint
Урок № 28. Добавление текста к изображению в графическом редакторе Paint
Урок № 29. Секреты рисования. Комбинирование объектов, создания изображений
Компьютерная поддержка изучения учебных предметов
Урок № 30. Правила работы с компьютерными программами в поддержку изучения школьных
предметов. Работа с программами поддержки украинского языка
Урок № 31. Работа с компьютерными программами поддержки уроков искусства
Урок № 32. Работа с компьютерными программами поддержки изучения логики
Урок № 33. Работа с компьютерными программами поддержки уроков иностранного языка
Урок № 34. Повторение изученного во 2-м классе
Урок № 35. Повторение изученного во 2-м классе
Приложения
Литература
|