Головна » Файли » Клас » 2 клас

Українська мова 2 клас. 1 семестр (за підручником М.Д. Захарійчук) (Серія "Мій конспект")
Скачати файл | Купити файл

Назва: Українська мова 2 клас. 1 семестр (за підручником М.Д. Захарійчук) (Серія "Мій конспект")​
Автор: М. О. Володарська, Н. О. Ковальчук, А. І. Настенко, О. М. Пілаєва
Видавництво: Основа
Рік видання: 2013
Кількість сторінок: 144
Формат файлу: .pdf
Розмір файлу: 2.49 mb
Мова: українська

Посібник містить орієнтовне календарне планування та розробки уроків української мови в 2 класі (I семестр), складені відповідно до вимог нової навчальної програми (К. : Видавничий дім «Освіта», 2012) для шкіл з українською мовою навчання за підручником М. Д. Захарійчук (К. : Видавництво «Грамота», 2012).

Зміст українською мовою

Орієнтовне календарне планування
Звук и і букви
Урок 1. Звуки, букви. Українська абетка
Урок 2. Розташування слів за абеткою з орієнтацією на першу літеру
Урок 3. Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах
Урок 4. Правила переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків
Урок 5. Голосні звуки [а], [о], [у], [е], [и], [і]. Спостереження за роботою мовленнєвих
органів під час промовляння голосних звуків
Урок 6. Букви, що позначають голосні звуки
Урок 7. Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки і склади
Урок 8. Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис предмета за малюнком, планом,
змістом загадки. Тема опису «Ромашка»
Урок 9. Ненаголошені голосні звуки [е], [и]
Урок 10. Вимова і правопис слів з ненаголошеними голосними [е], [и]
Урок 11. Вимова і правопис слів з ненаголошеними голосними [е], [и]
Урок 12. Вимова і правопис слів з ненаголошеними голосними [е], [и]
Урок 13. Приголосні звуки. Спостереження за роботою мовленнєвих органів
(язик, губи, зуби) під час вимови приголосних звуків
Урок 14. Приголосні звуки [дз], [дз’], [дж]. Позначення їх буквами
Урок 15. Приголосні звуки. Позначення їх буквами
Урок 16. Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис істоти за сюжетним малюнком,
планом, змістом загадки. Тема опису «Білочка»
Урок 17. Буква щ
Урок 18. Приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів
Урок 19. Буква ґ
Урок 20. Приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів
Урок 21. Дзвінкі і глухі приголосні звуки
Урок 22. Дзвінкі і глухі приголосні звуки
Урок 23. Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів
Урок 24. Урок розвитку зв’язного мовлення. Розповідь за сюжетним малюнком,
планом і змістом вірша А. Житкевича «Осінь». Тема розповіді «Осінь»
Урок 25. Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є
Урок 26. Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є
Урок 27. Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є
Урок 28. Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є
Урок 29. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення
Урок 30. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення
Урок 31. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення
Урок 32. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за серією сюжетних малюнків, за  планом та змістом казки І. Прокопенко «Як гриби ховалися»
Урок 33. Закріплення вивченого про тверді та м’які приголосні звуки
Урок 34. Подовжені м’які приголосні звуки
Урок 35. Подовжені м’які приголосні звуки
Урок 36. Подовжені м’які приголосні звуки
Урок 37. Подовжені м’які приголосні звуки
Урок 38. Апостроф
Урок 39. Апостроф
Урок 40. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання порад за темою «Бережіть книжки» за опорними словами і малюнками (вірш Г. Чорнобицької «Не бруднити книжки»)
Урок 41. Апостроф
Урок 42. Апостроф
Слово
Урок 43. Лексичне значення слова. Розвиток уявлення про те, що слово служить
для називання предмета, якості, дії
Урок 44. Лексичне значення слова. Тематичні групи слів
Урок 45. Слова, які відповідають на питання хто? що?
Урок 46. Слова, що означають назви предметів (іменники
Урок 47. Розпізнавання іменників за питаннями хто? що?. Складання речень
Урок 48. Урок розвитку зв’язного мовлення. Розповідь за серією сюжетних малюнків,
планом та опорними словами «Каштанчик»
Урок 49. Змінювання іменників за зразком один — багато. Робота над прислів’ям.
Доповнення речень
Урок 50. Групування предметів за родовими та видовими ознаками
Урок 51. Доречне вживання іменників у реченні. Перевірна робота. Аудіювання
Урок 52. Уживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах люде
Урок 53. Уживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах людей.
Уживання імен у формі звертання
Урок 54. Велика буква у кличках тварин. Перевірна робота. Диктант 
Урок 55. Уживання великої букви в кличках тварин
Урок 56. Урок розвитку зв’язного мовлення. Розповідь за серією сюжетних малюнків
та опорними словами «Допомога тваринам узимку»
Урок 57. Велика буква в назвах міст, сіл, річок 
Урок 58. Велика буква в назвах вулиць, площ і майданів
Урок 59. Слова, що називають ознаки предметів (прикметники)
Урок 60. Зв’язок прикметників з іменниками
Урок 61. Прикметники, протилежні за значенням. Уживання прикметників
у переносному значенні
Урок 62. Зв’язок прикметників з іменниками. Практичне змінювання прикметників
за зразком один — багато
Урок 63. Прикметники, близькі за значенням
Урок 64. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за поданим початком,
планом, малюнками, опорними словами (Ю. Ярмиш «Як реп’яшок світ побачив»).
Перевірна робота
ДОДАТОК
СВЯТО «РІДНЕ СЛОВО — ДИВО КАЛИНОВЕ» (до Дня української писемності та мови)

Содержание на русском языке

Ориентировочное календарное планирование
Звук и и буквы
Урок 1. Звуки, буквы. Украинская азбука
Урок 2. Расположение слов в алфавитном порядке с ориентацией на первую букву
Урок 3. Состав. Перенос слов из строки в строку по слогам
Урок 4. Правила переноса слов со стечением двух и нескольких согласных звуков
Урок 5. Гласные звуки [а], [о], [у], [э], [и], [и]. Наблюдение за работой речевыхорганов во время произнесения гласных звуков
Урок 6. Буквы, обозначающие гласные звуки
Урок 7. Ударение. Ударные и безударные звуки и слоги
Урок 8. Урок развития связной речи. Описание предмета по рисунку, за планом, содержанием загадки. Заголовок описания «Ромашка»
Урок 9. Безударные гласные звуки [э], [и]
Урок 10. Произношение и правописание слов с безударными гласными [е], [и]
Урок 11. Произношение и правописание слов с безударными гласными [е], [и]
Урок 12. Произношение и правописание слов с безударными гласными [е], [и]
Урок 13. Согласные звуки. Наблюдение за работой речевых органов(Язык, губы, зубы) при произношении согласных звуков
Урок 14. Согласные звуки [дз], [дз '], [дж]. Обозначение их буквами
Урок 15. Согласные звуки. Обозначение их буквами
Урок 16. Урок развития связной речи. Описание существа по сюжетным рисункам,планом, содержанием загадки. Заголовок описания «Белочка»
Урок 17. Буква щ
Урок 18. Согласные звуки. Звуко-буквенный анализ слов
Урок 19. Буква г
Урок 20. Согласные звуки. Звуко-буквенный анализ слов
Урок 21. Звонкие и глухие согласные звуки
Урок 22. Звонкие и глухие согласные звуки
Урок 23. Звонкие и глухие согласные звуки. Звуко-буквенный анализ слов
Урок 24. Урок развития связной речи. Рассказ по сюжетным рисункам,планом и содержанием стихотворения А. Житкевич «Осень». Заголовок рассказе «Осень»
Урок 25. Твердые и мягкие согласные звуки. Обозначение мягкости согласных буквами и, я, ю, е
Урок 26. Твердые и мягкие согласные звуки. Обозначение мягкости согласных буквами и, я, ю, е
Урок 27. Твердые и мягкие согласные звуки. Обозначение мягкости согласных буквами и, я, ю, е
Урок 28. Твердые и мягкие согласные звуки. Обозначение мягкости согласных буквами и, я, ю, е
Урок 29. Обозначение мягкости согласных звуков мягким знаком
Урок 30. Обозначение мягкости согласных звуков мягким знаком
Урок 31. Обозначение мягкости согласных звуков мягким знаком
Урок 32. Урок развития связной речи. Составление сказки по серии сюжетных рисунков,плану и содержанию сказки И. Прокопенко «Как грибы прятались»
Урок 33. Закрепление изученного о твердых и мягких согласных звуках
Урок 34. Удлиненные мягкие согласные звуки
Урок 35. Удлиненные мягкие согласные звуки
Урок 36. Удлиненные мягкие согласные звуки
Урок 37. Удлиненные мягкие согласные звуки
Урок 38. Апостроф
Урок 39. Апостроф
Урок 40. Урок развития связной речи. Составление советов по теме «Берегите книги»по опорным словам и рисунками (стихотворение Г. Чорнобицькои «Не пачкать книги»)
Урок 41. Апостроф
Урок 42. Апостроф
Слово
Урок 43. Лексическое значение слова. Развитие представления о том, что слово служитдля называния предмета, качества, действия
Урок 44. Лексическое значение слова. Тематические группы слов
Урок 45. Слова, которые отвечают на вопрос кто? что?
Урок 46. Слова, обозначающие названия предметов (существительные)
Урок 47. Распознавание существительных по вопросам кто? что?. Составление предложений
Урок 48. Урок развития связной речи. Рассказ по серии сюжетных рисунков,плану и опорным словам «Каштанчик»
Урок 49. Изменение существительных по образцу один - много. Работа над пословицей.Дополнение предложений
Урок 50. Группировка предметов по родовым и видовым признакам
Урок 51. Уместно употребление существительных в предложении. Проверочная работа. Аудирование
Урок 52. Употребление большой буквы в именах, отчество и фамилиях людей
Урок 53. Употребление большой буквы в именах, отчество и фамилиях людей.Употребление имен в форме обращения
Урок 54. Большая буква в кличках животных. Проверочная работа. Диктант
Урок 55. Употребление большой буквы в кличках животных
Урок 56. Урок развития связной речи. Рассказ по серии сюжетных рисункови опорным словам «Помощь животным зимой»
Урок 57. Большая буква в названиях городов, сел, рек
Урок 58. Большая буква в названиях улиц, площадей и площадей
Урок 59. Слова, называют признаки предметов (прилагательные)
Урок 60. Связь прилагательных с существительными
Урок 61. Прилагательные, противоположные по значению. Употребление прилагательныхв переносном смысле
Урок 62. Связь прилагательных с существительными. Практическое изменения прилагательныхпо образцу один - много
Урок 63. Прилагательные, близкие по значению
Урок 64. Урок развития связной речи. Составление сказки по данному началом,плану, рисунками, опорными словами (Ю. Ярмыш «Как репейник мир увидел»).Проверочная работа
Дополнение
ПРАЗДНИК «РОДНОЙ СЛОВО - ЧУДО КАЛИНОВОЕ» (Ко Дню украинской письменности и языка)

Категорія: 2 клас | Додав: Victor_Pasyk | Теги: Захарійчук), конспект), М.Д., Семестр, мова, (Серія, українська, мій, клас., підручником
Переглядів: 7858 | Завантажень: 13 | Рейтинг: 2.0/1