Головна » Файли » Клас » 2 клас

Українська мова 2 клас, 1 семестр (за підручником М. С. Вашуленка, Г. С. Дубовик) (Серія "Мій конспект")
Скачати файл | Купити файл

Назва: Українська мова 2 клас, 1 семестр (за підручником М. С. Вашуленка, Г. С. Дубовик) (Серія "Мій конспект")
Автор: М. О. Володарська, Н. О. Ковальчук, А. І. Настенко, О. М. Пілаєва
Видавництво: Основа
Рік видання: 2013
Кількість сторінок: 136
Формат файлу: .pdf
Розмір файлу: 1.89 mb
Мова: українська

Посібник містить орієнтовне календарне планування та розробки уроків української мови в 2 класі (I семестр), складені відповідно до вимог нової навчальної програми (К.: Видавничий дім «Освіта», 2012) для шкіл з українською мовою навчання за підручником М. С. Вашуленка, С. Г. Дубовик (К. : Видавничий дім «Освіта», 2012).

Зміст українською мовою

Орієнтовне календарне планування
ЗВУКИ І БУКВИ. АЛФАВІТ
Урок 1. Звуки. Звукові моделі слів
Урок 2. Слова, що розрізняються тільки одним звуком
Урок 3. Звуки і букви
Урок 4. Українська абетка. Рукописні букви української абетки
Урок 5. Великі букви української абетки
Урок 6. Розташування слів за абеткою
Урок 7. Розташування слів за алфавітним порядком. Робота з орфографічним словником
Урок 8. Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис предмета за малюнком і планом. Тема опису «Ромашка»
Урок 9. Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах
Урок 10. Правила перенесення слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків
Урок 11. Перенос слів з буквами й та ь
Урок 12. Голосні звуки [а], [о], [у], [е], [и], [і]. Спостереження за роботою мовленнєвих органів під час промовляння голосних звуків
Урок 13. Букви, що позначають голосні звуки
Урок 14. Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки і склади
Урок 15. Визначення наголосу в словах. Робота зі словами, наголос у яких треба запам’ятати
Урок 16. Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис істоти за сюжетним малюнком, планом, змістом загадки. Тема опису «Білочка»
Урок 17. Роль наголосу в значенні слова. Правильне вимовляння слів
Урок 18. Ненаголошені голосні звуки [е], [и]
Урок 19. Приголосні звуки. Спостереження за роботою мовленнєвих органів (язик, губи, зуби) під час вимови приголосних звуків
Урок 20. Звук [ф], позначення його буквою ф
Урок 21. Буква ф і буквосполучення хв
Урок 22. Звуки [дж], [дз], [дз’], позначення їх буквосполученнями дж, дз
Урок 23. Правильна вимова звуків [г], [ґ], позначення їх буквами «ге», «ґе»
Урок 24. Урок розвитку зв’язного мовлення. Розповідь за сюжетним малюнком, планом і змістом вірша А. Житкевича «Осінь». Тема розповіді «Осінь» 
Урок 25. Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]
Урок 26. Перевірна робота
Урок 27. Аналіз перевірної роботи. Уявлення про дзвінкі і глухі приголосні звуки. Парні дзвінкі та глухі приголосні звуки
Урок 28. Вимова та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу
Урок 29. Вправи на правильне вимовляння дзвінких звуків у кінці слова і складу
Урок 30. Відпрацювання вимови та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу
Урок 31. Тверді й м’які приголосні. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення
Урок 32. Позначення м’якості приголосних перед [о] знаком м’якшення. Перенос слів із ь
Урок 33. Урок розвитку мовлення. Складання продовження казки за поданим початком (за казкою І. Прокопенко «Куди сховалися гриби»)
Урок 34. Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів з м’якими приголосними
Урок 35. Вправляння у звуко-буквеному аналізі слів з м’якими приголосними
Урок 36. Тверді й м’які приголосні. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є
Урок 37. Спостереження за твердими та м’якими приголосними в словах
Урок 38. Закріплення вивченого про тверді та м’які приголосні звуки
Урок 39. Подовжені м’які приголосні звуки, позначення їх на письмі
Урок 40. Перенос слів із подовженими приголосними звуками
Урок 41. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання порад на тему «Бережіть книжки» за опорними словами і віршем Г. Чорнобицької «Не бруднити книжки»
Урок 42. Звуко-буквений аналіз слів із подовженими приголосними звуками
Урок 43. Закріплення вивченого про подовжені м’які приголосні звуки
Урок 44. Апостроф. Правило вживання апострофа
Урок 45. Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з апострофом
Урок 46. Перенос слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів
МОВА І МОВЛЕННЯ
Урок 47. Поняття про мову. Українська мова — державна мова України
Урок 48. Усне і писемне мовлення. Перевірна робота. Аудіювання
Урок 49. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання 2–3 речень на задані теми
Урок 50. Сила голосу і швидкість мовлення. Практичне ознайомлення зі словами звертаннями
Урок 51. Слова ввічливості
ТЕКСТ
Урок 52. Поняття про текст. Розрізнення групи окремих речень і тексту. Заголовок, його відповідність змісту тексту
Урок 53. Добирання заголовків. Вправляння у стислому переказуванні тексту
Урок 54. Будова тексту. Спостереження за роллю абзаців у тексті
Урок 55. Закріплення знань про будову тексту. Складання тексту за початком і кінцівкою на основі ілюстрації
Урок 56. Типи текстів: розповідь, опис, міркування
Урок 57. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання зв’язного висловлювання на задану тему
Урок 58. Перевірна робота. Контрольний диктант
Урок 59. Контроль та оцінювання знань за темою «Мова і мовлення. Текст»
РЕЧЕННЯ
Урок 60. Речення. Основні ознаки речення
Урок 61. Поділ тексту на речення. Зв’язок слів у реченні. Перевірна робота. Контрольне списування тексту «Ліс»
Урок 62. Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідного речення
Урок 63. Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних речень. Логічний наголос у питальних реченнях
Урок 64. Інтонаційне виділення в реченнях слів, найважливіших для висловлення думки

Содержание на русском языке

Ориентировочное календарное планирование
ЗВУКИ И БУКВЫ . АЛФАВИТ
Урок 1 . Звуки . Звуковые модели слов
Урок 2 . Слова , различающиеся только одним звуком
Урок 3 . Звуки и буквы
Урок 4 . Украинская азбука. Рукописные буквы украинского алфавита
Урок 5 . Большие буквы украинского алфавита
Урок 6 . Расположение слов в алфавитном порядке
Урок 7 . Расположение слов в алфавитном порядке . Работа с орфографическим словарем
Урок 8 . Урок развития связной речи . Описание предмета по рисунку и планом . Заголовок описания « Ромашка»
Урок 9 . Состав . Перенос слов из строки в строку по слогам
Урок 10 . Правила переноса слов со стечением двух и нескольких согласных звуков
Урок 11 . Перенос слов с буквами й и ь
Урок 12 . Гласные звуки [а] , [о ] , [у] , [э ] , [ и ] , [ и]. Наблюдение за работой речевых органов во время произнесения гласных звуков
Урок 13. Буквы , обозначающие гласные звуки
Урок 14 . Упор . Ударные и безударные звуки и слоги
Урок 15 . Определение ударения в словах. Работа со словами , ударение в которых надо запомнить
Урок 16 . Урок развития связной речи . Описание существа по сюжетным рисунком , планом , содержанием загадки . Заголовок описания « Белочка »
Урок 17. Роль ударения в значении слова . Правильное произношение слов
Урок 18. Безударные гласные звуки [е], [и]
Урок 19. Согласные звуки. Наблюдение за работой речевых органов ( язык , губы , зубы) при произношении согласных звуков
Урок 20 . Звук [ ф ] , обозначение его буквой ф
Урок 21 . Буква ф и буквосочетание мин
Урок 22 . Звуки [ дж ] , [ дз ] , [ дз '] , обозначение их буквосочетаниями дж , дз
Урок 23 . Правильное произношение звуков [г] , [ґ], обозначение их буквами «ге», «ґе»
Урок 24 . Урок развития связной речи . Рассказ по сюжетным рисунком , планом и содержанием стихотворения А. Житкевич « Осень» . Заголовок рассказе « Осень»
Урок 25 . Буква « ща » , обозначения ней звукосочетания [ шч ]
Урок 26 . Проверочная работа
Урок 27. Анализ проверочной работы . Представление о звонкие и глухие согласные звуки. Парные звонкие и глухие согласные звуки
Урок 28 . Произношение и написание слов со звонкими согласными в конце слова и слога
Урок 29 . Упражнения на правильное произношение звонких звуков в конце слова и слога
Урок 30 . Отработка произношения и написания слов со звонкими согласными в конце слова и слога
Урок 31 . Твердые и мягкие согласные . Обозначение мягкости согласных мягким знаком
Урок 32. Обозначение мягкости согласных перед [о ] мягким знаком . Перенос слов с ь
Урок 33. Урок развития речи . Создание продолжения сказки по данному началу ( по сказке И. Прокопенко « Куда спрятались грибы » )
Урок 34. Тренировочные упражнения в написании , звуко - буквенном анализе слов с мягкими согласными
Урок 35. Упражнение в звуко - буквенном анализе слов с мягкими согласными
Урок 36. Твердые и мягкие согласные . Обозначение мягкости согласных буквами і, я, ю, є
Урок 37. Наблюдение за твердыми и мягкими согласными в словах
Урок 38. Закрепление изученного о твердых и мягких согласных звуках
Урок 39. Удлиненные мягкие согласные звуки , обозначение их при написании
Урок 40. Перенос слов с удлиненными согласными звуками
Урок 41. Урок развития связной речи . Составление советов на тему «Берегите книги » по опорным словам и стихотворению Г. Чернобицкой «Не пачкать книги»
Урок 42. Звуко - буквенный анализ слов с удлиненными согласными звуками
Урок 43. Закрепление изученного об удлиненных мягких согласных звуках
Урок 44 . Апостроф . Правило употребления апострофа
Урок 45 . Тренировочные упражнения произнесении , чтении и написании слов с апострофом
Урок 46. Перенос слов с апострофом . Звуко - буквенный анализ слов
ЯЗЫК И РЕЧЬ
Урок 47. Понятие о языке . Украинский язык - государственный язык Украины
Урок 48 . Устное и письменное вещание . Проверочная работа. Аудирование
Урок 49. Урок развития связной речи . Составление 2-3 предложений на заданные темы
Урок 50 . Сила голоса и скорость речи . Практическое ознакомление со словами обращениями
Урок 51. Слова вежливости
ТЕКСТ
Урок 52. Понятие о тексте . Различение группы отдельных предложений и текста. Заголовок, его соответствие содержания текста
Урок 53. Выбор заголовков. Упражнение в сжатом переводе текста
Урок 54. Строение текста. Наблюдение за ролью абзацев в тексте
Урок 55. Закрепление знаний о строении текста. Составление текста по началу и окончанию на основе иллюстрации
Урок 56. Типы текстов: повествование, описание , рассуждение
Урок 57. Урок развития связной речи . Составление связного высказывания на тему
Урок 58. Проверочная работа. Контрольный диктант
Урок 59. Контроль и оценка знаний по теме « Язык и речь . Текст "
ПРЕДЛОЖЕНИЕ
Урок 60. Предложение . Основные признаки предложения
Урок 61. Разделение текста на предложения. Связь слов в предложении . Проверочная работа. Контрольное списывание текста «Лес »
Урок 62. Повествовательные предложения. Знаки препинания в конце повествовательного предложения
Урок 63. Вопросительные предложения. Знаки препинания в конце вопросительных предложений . Логическое ударение в вопросительных предложениях
Урок 64. Интонационное выделение в предложениях слов , важных для выражения мысли

Категорія: 2 клас | Додав: Victor_Pasyk | Теги: конспект), клас, Семестр, мова, Вашуленка, (Серія, мій, українська, Дубовик), підручником
Переглядів: 8764 | Завантажень: 15 | Рейтинг: 2.0/1