Назва: Геометрія 8 клас (Серія "Мій конспект")
Автор: О.О. Старова
Видавництво: Основа
Рік видання: 2012
Кількість сторінок: 120
Формат файлу: .pdf
Розмір файлу: 4.87 mb
Мова: українська
Зміст
Розділ 1. «Чотирикутники та їх властивості» (12 год.)
Урок 1. Тема. Чотирикутник та його елементи.
Мета: сформувати поняття чотирикутника, сторін, вершин, діагоналей, кутів чотирикутника; домогтися засвоєння того факту, що сума кутів чотирикутника дорівнює 360°.
Урок 2. Тема. Паралелограм, його властивості.
Мета: сформувати поняття паралелограма; домогтися розуміння та засвоєння властивостей паралелограма.
Урок 3. Тема. Паралелограм, його властивості.
Мета: удосконалити вміння застосовувати властивості паралелограма до розв'язування задач.
Урок 4. Тема. Ознаки паралелограма.
Мета: домогтися засвоєння учнями ознак паралелограма; сформувати вміння застосувати ознаки паралелограма до розв'язування задач.
Урок 5. Тема. Ознаки паралелограма.
Мета: удосконалити вміння учнів застосовувати ознаки паралелограма до розв'язування задач.
Урок 6. Тема. Прямокутник та його властивості.
Мета: сформувати поняття прямокутника як окремого виду паралелограма; домогтися засвоєння учнями властивостей прямокутника; сформувати вміння застосовувати властивості прямокутника до розв'язування задач.
Урок 7. Тема. Ромб та його властивості.
Мета: сформувати в учнів поняття про ромб; домогтися засвоєння його властивостей; сформувати вміння застосовувати властивості та ознаки ромба до розв'язування задач.
Урок 8. Тема. Квадрат та його властивості.
Мета: сформувати в учнів поняття про квадрат як окремий вид прямокутника і ромба; домогтися засвоєння властивостей квадрата.
Урок 9. Тема. Трапеція та її властивості.
Мета: сформувати поняття трапеції, окремих видів трапецій; домогтися засвоєння їх властивостей.
Урок 10. Тема. Трапеція та її властивості.
Мета: удосконалити вміння учнів застосовувати властивості трапеції до розв'язування задач.
Урок 11. Тема. Розв'язування типових задач.
Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів з теми «Чотирикутники та їх властивості».
Урок 12. Тема. Контрольна робота № 1.
Мета: перевірити знання учнів з теми «Чотирикутники та їх властивості».
Розділ 2. «Вписані та описані чотирикутники. Теорема Фалеса» (12 год.)
Урок 13. Тема. Вписані та описані чотирикутники.
Мета: сформувати поняття чотирикутника, вписаного в коло, та чотирикутника, описаного навколо кола; домогтися засвоєння властивостей кутів вписаного та сторін описаного чотирикутників; домогтися розуміння умов, за якими чотирикутникє вписаним або описаним.
Урок 14. Тема. Вписані та описані чотирикутники.
Мета: удосконалити вміння застосовувати до розв'язування задач поняття вписаного та описаного чотирикутників та умов, за якими чотирикутник може бути вписаним або описаним.
Урок 15. Тема. Вписані та центральні кути.
Мета: сформувати поняття вписаного та центрального кута, дуги кола; домогтися засвоєння властивостей вписаного кута.
Урок 16. Тема. Вписані та центральні кути.
Мета: удосконалити вміння застосовувати означення та властивості центральних і вписаних кутів до розв'язування задач.
Урок 17. Тема. Теорема Фалеса.
Мета: домогтися засвоєння змісту теореми Фалеса; сформувати вміння застосовувати теорему Фалеса до розв'язування задач.
Урок 18. Тема. Середня лінія трикутника та її властивості.
Мета: сформувати поняття середньої лінії трикутника; домогтися засвоєння властивостей середньої лінії трикутника.
Урок 19. Тема. Середня лінія трикутника та її властивості.
Мета: удосконалити вміння застосовувати означення та властивості середньої лінії трикутника до розв'язування задач.
Урок 20. Тема. Середня лінія трапеції та її властивості.
Мета: сформувати поняття середньої лінії трапеції, домогтися засвоєння властивостей середньої лінії трапеції.
Урок 21. Тема. Середня лінія трапеції та її властивості.
Мета: удосконалити вміння застосовувати означення і властивості середньої лінії трапеції до розв'язування задач.
Урок 22. Тема. Розв'язування типових задач.
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з тем «Вписані та описані чотирикутники», «Вписані та центральні кути».
Урок 23.Тема. Розв'язування типових задач.
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів із тем «Середня лінія трикутника та її властивості» та «Середня лінія трапеції та її властивості».
Урок 24. Тема. Контрольна робота № 2.
Мета: перевірити знання учнів із теми «Вписані та описані чотирикутники. Теорема Фалеса».
Урок 1. Тема. Узагальнена Теорема Фалеса.
Мета: сформувати поняття пропорційних відрізків; домогтися розуміння і засвоєння узагальненої теореми Фалеса (теореми про пропорційні відрізки); сформувати вміння знаходити на рисунку пропорційні відрізки, знаходити невідомі відрізки за умови рівності відношень пропорційних відрізків; домогтися засвоєння властивості медіани трикутника.
Урок 2. Тема. Подібні трикутники.
Мета: сформувати уявлення про подібні фігури, поняття подібних трикутників, вміння знаходити невідомі елементи подібних трикутників.
Урок 3. Тема. Подібність трикутників за двома кутами.
Мета: домогтися засвоєння ознаки подібності трикутників за двома кутами; сформувати вміння застосовувати цю ознаку до розв'язування задач.
Урок 4. Тема. Подібність трикутників за двома сторонами та кутом між ними.
Мета: домогтися засвоєння ознаки подібності трикутників за двома сторонами та кутом між ними; сформувати вміння застосовувати цю ознаку до розв'язування задач.
Урок 5. Тема. Подібність трикутників за двома сторонами та кутом між ними.
Мета: удосконалити вміння учнів застосовувати ознаку подібності трикут-ників за двома сторонами та кутом між ними до розв'язування задач.
Урок 6. Тема. Подібність трикутників за трьома сторонами.
Мета: домогтися засвоєння ознаки подібності трикутників за трьома сторонами; сформувати вміння застосовувати цю ознаку до розв'язування задач.
Урок 7. Тема. Розв'язування задач.
Мета: удосконалити вміння учнів застосовувати ознаки подібності трикутників до розв'язування задач; перевірити рівень засвоєння теми «Подібність трикутників» (проведенням самостійної роботи).
Урок 8. Тема. Узагальнення матеріалу, вивченого за І семестр.
Мета: повторити й узагальнити матеріал за темами «Чотирикутники» та «Подібність трикутників».
Урок 9. Тема. Застосування подібності трикутників (Метричні співвідношення в прямокутному трикутнику).
Мета: сформувати вміння застосовувати подібність трикутників до прямокутних трикутників; сформувати поняття пропорційних відрізків у прямокутному трикутнику. Домогтися засвоєння метричних співвідношень у прямокутному трикутнику.
Урок 10. Тема. Застосування подібності трикутників (Метричні співвідношення в колі).
Мета: домогтися засвоєння властивості хорд, що перетинаються, та властивості дотичної і січної.
Урок 11. Тема. Властивість бісектриси трикутника.
Мета: домогтися засвоєння властивості бісектриси трикутника; сформувати вміння використовувати цю властивість для розв'язування задач.
Урок 12. Тема. Властивість бісектриси трикутника.
Мета: удосконалити вміння учнів застосовувати властивість бісектриси трикутника до розв'язування задач; перевірити засвоєння учнями прикладів застосування подібності трикутників (проведенням самостійної роботи).
Урок 13. Тема. Розв'язування типових задач.
Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів із теми «Подібність трикутників».
Урок 14. Тема. Контрольна робота № 3.
Мета: перевірити знання учнів із теми «Подібність трикутників».
Урок 1. Тема. Многокутник та його елементи.
Мета: сформувати поняття многокутника та його елементів, периметра многокутника, опуклого многокутника.
Урок 2. Тема. Сума кутів опуклого многокутника.
Мета: домогтися засвоєння змісту теореми про суму кутів опуклого многокутника; сформувати вміння застосовувати цю теорему до розв'язування задач.
Урок 3. Тема. Вписані та описані многокутники.
Мета: сформувати поняття многокутника, вписаного в коло, та многокутника, описаного навколо кола.
Урок 4. Тема. Поняття площі. Основні властивості площ. Площа прямокутника.
Мета: сформувати поняття площі, властивостей площі та теореми про площу прямокутника.
Урок 5. Тема. Площа паралелограма.
Мета: домогтися засвоєння учнями теореми про площу паралелограма.
Урок 6. Тема. Площа трикутника.
Мета: домогтися засвоєння теореми про площу трикутника.
Урок 7. Тема. Площа трапеції.
Мета: домогтися засвоєння теореми про площу трапеції.
Урок 8. Тема. Розв'язування типових задач.
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Многокутники. Площі многокутників»; проведенням самостійної роботи виявити недоліки в засвоєнні учнями цієї теми.
Урок 9. Тема. Розв'язування типових задач.
Мета: скорегувати й узагальнити знання учнів із теми «Многокутники. Площі многокутників».
Урок 10. Тема. Контрольна робота № 4.
Мета: перевірити знання учнів із теми «Многокутники. Площі многокутників».
Урок 1. Тема. Теорема Піфагора.
Мета: домогтися засвоєння змісту теореми Піфагора; формувати вміння «бачити» прямокутні трикутники, які є частинами інших геометричних фігур; сформувати вміння знаходити невідому сторону прямокутного трикутника за двома відомими.
Урок 2. Тема. Теорема Піфагора.
Мета: удосконалити вміння застосовувати теорему Піфагора до розв'язування задач; домогтися засвоєння теореми, оберненої до теореми Піфагора; сформувати поняття єгипетського трикутника, піфагорових трійок чисел, піфагорових трикутників.
Урок 3.Тема. Перпендикуляр і похила, їх властивості.
Мета: сформувати поняття перпендикуляра, похилої, проекції на пряму, домогтися засвоєння їх властивостей.
Урок 4. Тема. Перпендикуляр і похила, їх властивості.
Мета: удосконалити вміння застосовувати означення та властивості перпендикуляра, похилих та їх проекцій до розв'язування задач.
Урок 5. Тема. Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника.
Мета: сформувати поняття синуса, косинуса й тангенса гострого кута прямокутного трикутника.
Урок 6. Тема. Співвідношення між сторонами й кутами прямокутного трикутника.
Мета: домогтися засвоєння співвідношень між сторонами й кутами прямокутного трикутника; сформувати вміння застосувати ці співвідношення до знаходження невідомих сторін і кутів прямокутного трикутника.
Урок 7. Тема. Співвідношення між сторонами й кутами прямокутного трикутника.
Мета: удосконалити вміння застосовувати співвідношення між сторонами й кутами прямокутного трикутника до розв'язування задач.
Урок 8. Тема. Значення синуса, косинуса й тангенса деяких кутів.
Мета: домогтися засвоєння способу обчислення та значень синуса, косинуса й тангенса кутів 30°, 45°, 60°.
Урок 9. Тема. Розв'язування прямокутних трикутників.
Мета: домогтися розуміння змісту поняття «розв'язати трикутник»; сформувати вміння розв'язувати прямокутні трикутники.
Урок 10. Тема. Розв'язування прямокутних трикутників.
Мета: удосконалити вміння розв'язувати прямокутні трикутники; проведенням самостійної роботи перевірити рівень засвоєння учнями теми.
Урок 11. Тема. Розв'язування прикладних задач.
Мета: сформувати вміння застосовувати теорему Піфагора та співвідношення між сторонами й кутами прямокутного трикутника до розв'язування прикладних задач.
Урок 12. Тема. Розв'язування типових задач.
Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів із теми «Теорема Піфа-гора. Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника».
Урок 13. Тема. Розв'язування типових задач.
Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів із теми «Співвідношення між сторонами й кутами прямокутного трикутника. Розв'язування прямокутних трикутників».
Урок 14. Тема. Контрольна робота № 5.
Мета: перевірити знання учнів із теми «Розв'язування прямокутних трикутників».
Урок 1. Тема. Чотирикутники та їх властивості.
Мета: повторити навчальний матеріал із теми «Чотирикутники та їх властивості».
Урок 2. Тема. Площі чотирикутників.
Мета: повторити навчальний матеріал із теми «Площі чотирикут-ників».
Урок 3. Тема. Вписані та описані многокутники. Вписані та центральні кути.
Мета: повторити навчальний матеріал із теми «Вписані та описані многокутники» та «Вписані та центральні кути».
Урок 4. Тема. Подібність трикутників та її застосування.
Мета: повторити навчальний матеріал із теми «Подібність трикутників та її застосування».
Урок 5. Тема. Теорема Піфагора.
Мета: повторити навчальний матеріал із теми «Теорема Піфагора».
Урок 6. Тема. Розв'язування прямокутних трикутників.
Мета: повторити навчальний матеріал із теми «Розв'язування прямокутних трикутників».
Урок 7. Тема. Підсумкова контрольна робота.
Мета: перевірити засвоєння навчального матеріалу за курс 8 класу.
Урок 8. Тема. Узагальнення матеріалу, вивченого за рік.
Мета: узагальнити навчальний матеріал за курс 8 класу.
|